13 Nisan 2014 Pazar

Koridor zeka oyunu tarihçesi


Koridor 81 kare alanlarda  bir oyun tahtası üzerinde oynanır. Her oyuncu (bir iki oyuncu oyunu, piyonlar birbirine zıt başlar) kurulu bir kenarının orta boşlukta başlayan bir piyon tarafından temsil edilmektedir. Amaç o başlar hangi gameboard karşı tarafta herhangi bir boşluk onların piyonu taşımak için ilk oyuncu olmaktır.

Koridor ait ayırt edici özelliği onun yirmi duvarlar olduğunu. Duvarlar boşluksuz arasında çalışan yivin yerleştirilebilir düz iki alan çapında parçalarıdır. Duvarlar çevrelerindeki gitmek gerekir tüm piyonları yolunu engellemek. Duvarlar Oyunun başında oyuncular arasında eşit olarak bölünür, ve yerleştirilen bir kez taşınmış veya kaldırılmış olamaz. Bir dönüşte, bir oyuncu kendi piyon hareket edebilir, ya, eğer mümkünse, bir duvara yerleştirin.


, Başka bir piyon bitişik olduğunu piyon atlarsak Piyonlar, komşu bir boşluk (çapraz) taşınır, ya da olabilir. Bitişik bir piyon üçüncü bir piyon ya da bunun diğer tarafında bir duvara sahip ise, oyuncu diğer bitişik piyon hemen bitişik olan herhangi bir alana hareket edebilir. Resmi kurallar kurulu kenarına ilişkin belirsizdir.


Duvarlar daha önce bir duvar tarafından işgal edilmemiş herhangi bir oluk içinde, iki yer arasındaki doğrudan yerleştirilebilir. Ancak, duvarı ulaşmalıdır.

3 yorum:

  1. Birader sen bunu Google Çeviri'den mi çevirttin? Bu ne berbat bir anlatım böyle!

    YanıtlaSil
  2. arkadaş burada tarihçe yazmıyor ki

    YanıtlaSil
  3. allah belanı versin hani tarihçe

    YanıtlaSil